Izberite jezik:
header_duhovno_sredisce.jpgheader_zgodovina.jpgheader_cerkev.jpgheader_domov_2.jpgheader_druzinski_center.jpgheader_forum.jpgheader_gnidovcev_dom.jpgheader_samostan_lazaristov.jpgheader_vrt.jpg

Naša zvestoba je odgovor na Božjo zvestobo

Ni odgovorov
s. Slavica Lesjak
Odjavljen
Zadnjič prijavljen: 4 days 4 hours od tega
Pridružen: 13.01.2011

Molimo za ostarele

»Molimo danes za ostarele, predvsem za tiste, ki so izolirani ali pa so v domovih za starejše. Strah jih je, strah, da bi umrli sami. To pandemijo čutijo kot nekaj agresivnega do njih. Oni so naše korenine, naša zgodovina. Dali so nam vero, tradicijo, čut pripadnosti domovini. Molimo zanje, naj jim bo Gospod blizu v tem trenutku.«

 

 



Homilija: Naša zvestoba je odgovor na Božjo zvestobo

»Včeraj smo premišljevali o Mariji iz Magdale kot ikoni zvestobe, zvestobe Bogu. A kakšna je ta zvestoba Bogu? Kakšnemu Bogu? Bogu, ki je zvest.

 

Naša zvestoba ni drugega kot odgovor na Božjo zvestobo. Bog, ki je zvest svoji besedi, ki je zvest svoji obljubi, ki hodi s svojim ljudstvom in ohranja obljubo bližine svojemu ljudstvu. Zvest obljubi. Bog, ki se kar naprej razodeva kot Odrešenik ljudstva, ker je zvest obljubi. Bog, ki je sposoben ponovno narediti stvari, jih po-ustvariti, kakor je to storil s hromim od rojstva, ki mu je po-ustvaril noge, ozdravil ga je. Bog, ki ozdravlja. Bog, ki vedno daje tolažbo svojemu ljudstvu. Bog, ki po-ustvarja. Gre za novo stvarjenje. To je njegova zvestoba nam. Gre za ponovno stvarjenje, ki je čudovitejše od stvarjenja na začetku.

 

Bog, ki hodi z nami in se ne utrudi delati – recimo 'delati', 'ad instar laborantis', kot pravijo teologi –, da bi ljudstvo vodil dalje. In ni ga strah 'utruditi se', recimo temu tako. Kakor tisti pastir, ko pride domov in vidi, da mu manjka ena ovca, in gre iskat ovco, ki se je izgubila. Pastir, ki dela nadure, ampak iz ljubezni, iz zvestobe. In naš Bog je Bog, ki dela nadure, a ne za plačilo – zastonj. To je zvestoba zastonjskosti, obilja. Je zvestoba tistega očeta, ki kar naprej hodi na streho hiše, da bi videl, če se sin vrača. Ne utrudi se iti gor. Čaka ga, da bi mu pripravil gostijo. Zvestoba Boga je praznovanje, je veselje. Je takšno veselje, ki povzroči, kar je naredilo ohromelemu: vstopil je v tempelj in hodil, poskakoval in hvalil Boga. Božja zvestoba je praznovanje, je zastonjsko praznovanje. Je praznovanje za vse nas.

 

Božja zvestoba je potrpežljiva zvestoba. Potrpežljiv je s svojim ljudstvom, posluša ga, ga vodi, počasi mu razlaga in mu ogreva srce. Kakor je to storil s tema dvema učencema, ki sta odšla iz Jeruzalema. Ogreje jima srce, da bi se vrnila domov. Božja zvestoba je to: ne vemo, kaj se je zgodilo med tistim pogovorom, a velikodušni Bog je iskal Petra, ki ga je zatajil, zanikal ga je. Vemo samo, da je 'Gospod vstal in se je prikazal Simonu'. Kaj se je zgodilo med tistim pogovorom, ne vemo. Ja, vemo, da je bila Božja zvestoba, ki je iskala Petra. Zvestoba Boga je vedno pred nami in naša zvestoba je vedno odgovor na to zvestobo, ki nas prehiteva. Bog nas vedno 'predhaja'. Je kot cvet mandljevca spomladi, ki prvi cveti.

Biti zvesti pomeni slaviti to zvestobo, biti zvesti tej zvestobi; je odgovor na to zvestobo.« (Papež Frančišek med sv. mašo v Domu sv. Marte, 15.4.2020)

 

Papež molil za ostarele osebe. Homilija: naša zvestoba je odgovor na Božjo zvestobo